hejdå

VI åker om två timmar. Jag har så mycket fjärilar i magen så att det känns som om jag själv flyger iväg snart! Tåget går tio i tolv. Tjugo över ett är vi i Karlstad, där vi har väntetid i en timme innan tåget går vidare till Stockholm. Då ska jag träffa Josefin och äta lunch. Baby, tre månader utan dig! Åh, du anar inte vad jag kommer sakna dig <3


Halv sex anländer vi i Stockholm och då skiljs jag och Emelie åt. Jag ska träffa Henrik och hitta på något kul innan jag åker ut till Arlanda för att tillbringa natten där. Klockan fem ska jag checka in och klockan sju lyfter planet och styr nosen mot London. Två timmars flyg och sen är jag i London. Där ska jag byta plan. Det är nog det jag oroar mig mest för. Det är hur stort som helst där och hur ska jag hitta? :S Men jag ska nog klara av det på något sätt. Det finns säkert någon som jag kan fråga om det skulel bli så :) Hela tre timmars väntetid har jag, så gott om tid är det ju i alla fall. Jag flyger från London klockan tolv lokal tid och sen har jag en låång flygresa framför mig. Jag mellanlandar i Hong Kong (som tur är behöver jag inte byta plan, utan vi stannar bara för att fylla på bensinen) innan jag flyger vidare ner till Melbourne. Jag landar  i Melbourne 21.40 lokal tid den 3 februari (12.40 svensk tid). Då kommer jag ha tillbringat över 24 timmar på planet och det kommer nog vara sjukt skönt att få komma ner på fast mark igen. Emelie landar 20 minuter före mig och förhoppningsvis hittar vi varandra där någonstans :) hihi. Sen har vi hur mycket tid som helst tillsammans. Åh, vad kul det ska bli!

Idababy kom och sa hej då till mig tidigt i morse. Ida, Ida, IDA. Du är bäst! Kom ihåg det. Jag älskar dig och vi ses snart igen <3


Pappa fyller år idag också. GRATTIS! Vi åt en mysig familjefrukost tillsammans och pappa fick öppna paket. Min älskade familj, jag kommer sakna er <3


Gud vad jag kommer sakna alla. Haha! Men sån är jag. Fast jag är inge ledsen alls över att åka härifrån. Tvärt om! Jag bara längtar ifrån allt. Jag vill till sol och värme. Jag vill uppleva äventyr, träffa nya människor och prova på nya saker. Jag är så trött på den här jävla vintern. Det är kallt mörkt, och isigt. Jag tycker inte om det! När jag kommer hem igen är det nästan sommar och Sverige kommer stå i grönska. Det tycker jag om :D


Nej nu har jag inte mer tid till det här. Jag skriver så fort jag får tillgång till en dator.. förhoppningsvis när vi är framme i Melbourne!


Ha det bra allthopa, det ska jag ha :D hihi. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Din Ida Skoog =)

Jag kommer verkligen att sakna dej.. det är redan jobbigt! MEN, nu ska du uppleva drömmen och leva livet! Jag tänker på dej varje minut gumman!

DU ÄR BÄST, ta hand om dej <3

2009-02-01 @ 10:06:28
Postat av: evaL

Åh, vad det låter fantastiskt. Jag hänger med!..fast bara på bloggen :-(

2009-02-01 @ 21:01:32
Postat av: evaL

Sköt om dig! Jag är med på resan:-)...fast bara via bloggen:-(

2009-02-01 @ 21:06:33
Postat av: Josefin

Njut så mycket du bara kan på resan, sötnos! Vi kommer sakna dig, och längtar tills du kommer hem :) Gör allting som du har drömt om ;) Ha de bra.

Massa pussar och kramar från mig!

2009-02-01 @ 21:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0