nu aker vi vidare till Surfers paradise

Sitter pa global gossip och vantar pa bussen till Surfers.. kommer vara dar vid halv tva. Bussen tar en och en halv timme och nar vi kommer dit kommer det bara vara 9 timmars tidskillnad mellan hemma och har! Solen skiner och det ar sjukt varmt, men det ar svalt och skont har inne :) Ska bli skont att sitta pa bussen ett tag. Jag ar hur trott som helst efter den har veckan. Men det har varit den roligaste och basta pa lange!
Det kanns jattesorgligt att aka harifran. Jag har traffat sa manga underbara manniskor och Byron bay ar paradiset for mig :)
Men nu vantar andra aventyr pa oss...
Igar testade jag och Emelie pa hanggliding. Sjukt coolt! Det var sa fatastiskt att se stranderna, regnskogen, delfinerna och havet uppe fran luften. Och det var en harlig magkansla att flyga runt dar uppe :D
Spindlar, ormar och andra laskiga kryp ar nagot som hor till vardagen har. Jag tycker INTE om det!
Annars ar allt bara hur bra som helst och jag alskar Australien. Jag ar glad och mar bra :)

Har hort om lite trakigheter dar hemma ocksa och jag antar att Torsby ar i stor sorg.
Det ar hemskt hur orattvis varlden ar!
Jag tanker pa er...

uppdaterar kanske mer ikvall
beror pa vad vi ska gora!
Annars far ni ha det bra sa lange :)

solkramar fran Emmis!

Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Vad skönt du verkar ha det. Vi önskar dig all lycka på den fortsatta resan. Här skottar vi snö och ser på TV från VM i Sydkorea och Tjeckien

2009-02-22 @ 15:47:05
Postat av: Mamma

Hejsan! Väntar med spänning på bilder från hangglidingen. Hoppas att du får tag på en bra kamera nu i SP, så att du kan lägga in mycke bra bilder=) Sitter i soffan och slöar nu, efter en helg i Skarnes. Ha de gött, kramar från mams!

2009-02-22 @ 19:28:51
Postat av: evaL

...fördelen med hanggliding: man slipper de där hemska krypen på marken;D

Ha't så bra:)

2009-02-22 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0