fredag!

Den har veckan har gatt sjukt fort. Det ar redan fredag, helt otroligt!
Den har veckan har aven varit den roligaste. Vi har traffat sjukt mycket harligt, kul och underbart folk. Egentligen har vi inte gjort speciellt mycket, dagarna har i Byron Bay ser ganska lika ut. Men att slappa med sol och bad pa stranden tillsammans med andra backpackers pa dagarna ar sjukt skont och jag trivs som fisken i vattnet. Vadret har varit varmt och ganska soligt sa nu ar bade jag och Emelie bruna :)
Pa kvallarna blir det utgang. Happy hourol for 1,5 dollar (typ 8 svenska kr) ar tummen upp!
(och.. JA, jag har lart mig dricka ol)

Jag har snott bilder fran Emelie som jag lagger upp nu.
Men det gar hur sakta som helst.. sa det blir inte sa manga...
eller det funkar typ inte alls, sa det blir bara en :P
Ni far vanta utterligare pa bilder eller kolla in Emelies blogg!
eymiss.blogg.se
Jag har fortfarande inte orkat ta mig for att kopa en ny kamera, tror jag vantar till Surfers Paradise.
Hoppas pa ett battre utbud dar :)


Happy hourol :P

Vi kommer tillbringa helgen har och sen drar vi vidare till Surfers paradise pa sondag eftermiddag.
Inte lika harligt som Bayron har vi hort. Ar mer hoghus och inte lika mysigt. Men stranden ska vara sjukt fin och utelivet great :) dar vantar aven vattenland, nojesfalt mm :D oh, det ser jag fram emot! tihii.

Sag just bilder fran Linas facebook. Mamma hade bakat semlor. Oh, vad jag blev sugen pa en semla..
lite hemlangtan far man ju ibland faktiskt :P
Men i Brisbane ska vi ga pa IKEA och ata kottbullar och kopa algrens bilar :P

Nu ar det middagsdag :)
Take care!

/ Emmis

Kommentarer
Postat av: Lina. :)

Dom va jättegooda. :D vi har de att lite bra här uppe i kalla Sverige också.. med mycket snö och massa minusgrader. men längta inte hem för mycket bara. (A) saknar dig! Puss<3<3

2009-02-20 @ 12:42:15
Postat av: Morfar

2009-02-20 @ 17:53:15
Postat av: Morfar

Hej vi skrev men det skickdes inte. morfar

2009-02-20 @ 17:58:24
Postat av: Morfar

Hej gumman.Vad kul att Du får uppleva så mycket intressant och att Du verkar trivas till 1oo procent. Fortsätt leva livet.Om exakt 2 veckor får vi också njuta av värmen.Ha de bra önskar mormor.Och morfar förstås.

2009-02-20 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0