shopping och regn...

Hey there!

Idag har jag och Emelie varit pa stan och shoppat :) jag har hallt mig anda till nu faktiskt, och det ar inte daligt av mig. Jag alskar att shoppa! Det ar rea har nu ocksa och da ar det annu roligare. Hihi!

 
Tvattat har vi ocksa gjort och sahar sag det ut i varat rum nar det skulle torkas :P

Shopping blev det pga av vadret. Det har regnat hela dagen, och battre ska det inte bli. Regn och kyla skulle halla i sig resten av veckan. Trakigt! Imorgon aker vi till Blue Mountains for tva natter och aventyr i djungeln.. da vill vi ju inte ha regn! SOLEN?!


notter pa marknaden :P

Dags for matlagning nu igen, sen utgang i hamnen :) Killarna fran Melbourne har kommit upp nu sa vi kanske ska traffa dem ikvall. Annars har det inte hant sa mycket har. Horde av mormor att ni har -15 grader och 3 dm sno hemma. Jag ar inte avundsjuk, bara sa att ni vet. Hihi :)

Kram fran Emmiis.




Kommentarer
Postat av: evaL

ja, regn kan de verkligen behöva i sydost, så det blir någon hejd på bränderna! Och om det regnar i Blue Mountains så får väl du sprida lite solsken...det är du bra på ;)

Lite varmare här idag...'bara' -10°..;P

Vinterkram!

2009-02-10 @ 07:37:27
Postat av: Linnea

Åhh, det låter som ni har det så mysigt. Avis kan jag lova! Men hoppas ni får en fortsatt bra resa iaf! :) Saknar er gummsor! <3

2009-02-11 @ 12:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0