Onsdag

Tjena!



Har antligen lyckats fa tag pa en dator som jag kan ladda in lite bilder pa!
Sa nu ska jag gora ett nytt forsok tankte jag :)



Igar var vi pa nojesfalt hela dagen. MOVIEWORLD! Det var askul. :) Sjalva stallet var hur mysigt som helst och allt var gjort sa att man skulle fa basta mojliga inlevelse i allt. Pa alla saker var det olika filmteman och for mig och Emelie var det rena dromstallet.



 













Mandagskvallen var myspys!
Jag och Emelie at mat pa stranden.
Sen forfestade vi med Sthlmskillarna och Charlotte pa hostellet.
Lekte, at tarta, drack och pratade typ :)
Efter det blev det utgang!
Sin City.
I liked it :)

 






Jag ar typ sjuk idag. Har fatt en forkylning. Typsikt!
Tar det ganska lugnt..
for imorgon ska vi ju pa vattenland :D
Men va fan. Det finns alvedon!
Men som sagt. Ikvall blir det bara vila..

Ta hand om er!
/  Emma

Kommentarer
Postat av: Jossa

ÅH vad avundsjuk jag blir! Och du är pepparkaksbrun som alltid Emma :) Följer din blogg varje dag gullet. Take care. Puss! <3

2009-02-25 @ 09:50:22
Postat av: Mamma

Jag håller med Jossa iallt=) Ni lever i en drömtid tror jag..hehe! Ta det lugnt nu gumman och sov mycket det är bästa medicinen, så är du snart fit for fight igen! Kramar i massor <3

2009-02-25 @ 10:45:59
URL: http://dontgo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Idag har vi varit i Branäs.Är alldeles slut i benen.Ni får ha en god fortsättning på resan.Kramar från Pappa

2009-02-26 @ 16:38:59
URL: http://dontgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0