20 dagar kvar

Att jag skulle börja blogga var inget jag hade tänk mig. Jag älskar att skriva, men mest för mig själv. Vet inte vem som skulle vara intresserad av att läsa det jag skriver?! Känns lite som att jag delar med mig av min dagbok, därför skriver jag hellre privat :P Men nu när jag ska resa iväg säger flera vänner att jag måste blogga så att de kan hålla sig uppdaterade av vad som händer på andra sidan jorden. Så jag gör det för er, alla nära och kära!
Sitter och väntar på att mamma ska vakna.. ska snart göra frukost på sängen (då kan jag väcka henne med gott samvete, hihi) det är ju inte alla som är lika morgonpigg som jag är här i huset, jag är alltid uppe först ;P Idag ska jag och mamma iväg och handla lite inför resan, fixa lite saker på banken och så. Gjorde en jättelåång handlingslista igår, så jag har endel att göra idag :)
Var hos mormor och morfar igår också.. de är resvana de, har varit typ överallt.. och det är tur. Jag får mycket hjälp och tips av dem. Satt där och fikade länge och kom därifrån med en hel påse med saker jag kommer att behöva, så mina handlingslista minskade en aning. Min mormor är snäll hon <3
Tänk att det bara är 20 dagar kvar. Åh, vad jag längtar bort! Det ska bli så underbart. Emelie! Vi kommer ha så sjukt kul, du och jag, sol, bad och äventyr <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag hörde att emelie ska med! Blev lite lugnare nu när jag vet att ni är två iaf :P Men kommer ni ha samma resa? Förutom planet ner, och att hon åker hem tidigare va?

<3

2009-01-16 @ 18:02:53
Postat av: Sandra

Ni kommer ha det så himla roligt Emma. Jag ska allt hålla koll på dig här. Du får vis mycket bilder också=)



Ta hand om dig, saknar dig!

2009-01-18 @ 17:12:34
URL: http://sumpans.blogg.se/
Postat av: Emi.

Baaaah snart nu!!

2009-01-25 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0