Åh, vad jag älskar solen!

Man kan inte bli annat än glad när solen skiner och det nästan känns som vår ute! Det har varit helt underbart väder idag och jag hoppas, hoppas att det håller i sig. De senaste dagarnas grårugg har inte fått humöret på top precis..
Sitter och kollar väderprognoserna nere i Australien. Det är det riktigt hett där nu.. runt 30 grader, och det är väl i skuggan. Jag längtar diiiiiit! Jag tycker om sol och värme :) Mitt visum kom på posten i dag också, och de sista papprena från kilroy, så nu är det mesta ordnat.. i pappersväg iallafall. Det känns skönt. Snart är det dags att börja packa ryggsäcken också.. OCH BESTÄMMA KLÄDER! Det kommer inte bli lätt alltså. Jag är typ sämst på att packa. Jag tar alltid med mig alldeles för mycket och väskan blir alltid jättetung. Men nu KAN jag inte ta med mig för mycket, det kommer inte få plats lixom. Jag kommer bara ha problem med att välja VILKA kläder jag ska ta med mig.. hmm? ojoj, dagens i-landsproblem...
Idag har jag tillbringat eftermiddagen hemma hos Idaälskling! Jag har ännu en gång bestämt mig för att lära mig dricka kaffe :) och jag kan ju meddela att det faktiskt går bättre och bättre. Så jag och Ida har fikat, med kaffe såklart! Och det där med kaffe.. det kan Ida. Även om det inte smakade lika gott som te så lyckades hon göra en riktigt god kaffelatte (dock med smaksättning av caramell), men ändå. Det var ju kaffe. Vuxenpoäng till mig :D Hur ska jag klara mig utan Ida i TRE månader, min älskade bästa vän?! <3
Nu ska jag åka till jobbet en sväng. Umgås med lite härlit folk, sjunga singstar och spela yatzy! Tänk vilket underbart jobb jag har.. inte alla som åker till jobbet när man är ledig. Men mycket är nog tack vare mina sjukt gooa arbetskompisar!
Imorgon ska jag dock jobba, 12-21. Det blir näst sista arbetspasset innan jag åker :)


Kommentarer
Postat av: e

Hoho, och tänk på allt du antagligen kommer shoppa där.. ;)

2009-01-18 @ 07:33:34
URL: http://eelvelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0