ipod nano!

Tråkigt väder! Det är så typiskt att så fort det kommer snö så blir det bara blask av allt. Ska bli så skönt att komma upp till stugan i Idre, få åka skidor och uppleva riktigt vinder innan jag åker ner till värmen :) Familjen Skoog ska med till Idre också. Åh, vad jag är glad för det. Massa Emma- och Idatid innan jag åker. Känns så konstigt att vi inte kommer ses på så länge.
Idag har jag och Linnea lunchat och fikat på Lustgården i flera timmar. Myspys och massa prat <3
Fick ett ryck förra veckan och kom på att jag inte kunde åka till Australien utan en ipod. Musik är ju något av det bästa som finns och inte kan jag bara ha telefonen som det endast får plats ett 50-tal låtar på. Hur snabbt tröttnar jag inte på det? Så jag gjorde ett impulsköp och beställde den nya apple ipod nano. Den kom på posten idag så nu kommer jag kunna lyssna på massa musik :D Skitsnygg var den också. Hade varit kul med någon färg, men jag beställde den svarta!
Snart kommer Idababy hit! Vi ska ha myskväll. Jag, Lina och Jullan är ensamma hemma. Härligt med FF så man kan spela hög musik, sjunga och dansa loss utan att ha en pappa som klagar :P (pappa spelar också hög musik, men då är det deep purple så det dundrar i hela huset, och då klarar jag mig bättre utan).
Åh, jag känner verkligen för att se A walk to remember idag. Bra film <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0