fjärilar i magen!

Nu är det mindre än 13 timmar kvar tills tåget går. Jag är skitnervös! Jag mår illa och det kryper i hela mig, herregud! Den här känslan har jag aldrig kännt förut. Det är som något slags lyckorus. Helt plötsligt får jag världens skrattanfall och jag bara ler hela tiden. Jag tänker på allt som väntar konstant.. Det är nästan som om jag vore kär :)
Det ringer folk hela tiden, jag får sms och alla som jag träffar kramar om mig och önskar mig en underbar resa!  Alla bryr sig om mig så mycket och det gör mig jätteglad :) Alla NI söta! Jag kommer sakna er och tänka på er massor där nere :)

Nu är precis allt nerpackat och ryggsäcken står redo. Jag har hållt på och fixat hela kvällen och det är först nu som allt är helt klart! Jag ska gå och lägga mig ganska snart, för sen kommer jag nog inte sova mycket de kommande två dygnen eftersom jag har sjukt svårt att somna om jag inte ligger i en säng. Jag kommer nog inte kunna sova så mycket inatt heller har jag en känsla av. Men jag ska försöka iallafall... jag vill vara utvilad imorgon!

Idag satt jag på Lustgården med tjejerna i några timmar. Mys vare och jag kommer sakna er alla massor! Puss på er <3



Sen har jag åkt min första raggarrunda med fröken Ida Skoog också. Shit vilken åktur alltså :D haha!

Nu är det dags att hoppa i sängen.. skriver några rader innan jag åker imorgon. God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: malin

du får ha det så himla bra på resan, ta hand om dig!(: kramar.

2009-01-31 @ 23:51:47
URL: http://malinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emi.

Jag har packat klart nu också tror jag. :) 12 kg vägde väskan. :P

2009-01-31 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0