Magnetic Island

Hej allihopa!

Jag och Emelie befinner oss pa Magnetic Island just nu. Det ar molningt och hur varmt som helst. Lite skont att inte ha en brannane sol pa sig faktiskt. Det ar tamligen lugnt har, but a really nice island.
Nar jag och Emelie kom hit igar gick vi och handlade. Vi lagade mat, at och gick och lade oss. Vi insag att klockan bara var atta och efter tva minuter sov vi bada tva!
Idag vaknade jag klockan nio, och tva timmar senare kom Emelie upp.
Vi har en chilldag idag. At en lang frukost. Sen tog vi en promenad for att kolla pa Wallabies. SO SWEET!
Jag fick en Puss. Och de fick apple av mig. Bilder kommer senare, for har far jag inte in dem i datorn.
Sen hamnade vi i Nelly beach pa ett litet cafe. Jag dricker smoothie och roar mig med att kolla pa facebookbilder hemifran!
Oh, vad jag saknar er alla <3


picture from Alma bay

Igar ringde mormor och morfar fran Thailand. Det var riktigt kul :) De verkar ha det ganska nice de med.
Imorgon ska vi hyra vespa och utforska on. Aka upp till de norra delarna och halsa pa koalorna. Hoppas de ar vakna. De har ju ett ganska soft liv. Sover 16 timmar, vaken fyra-sex timmar. Da sitter de still och suger i sig mat.
Jag vill kramas med koalorna. Fast har ar de vilda, sa det kommer jag nog inte fa gora :(


this is wallabies

Pa fredag aker vi till Cairns. Kommer strala samman med massa folk som vi har traffat utmed resan langs kusten.
Det ska bli hur kul som helst.
Macnetic Island blir lugnt. Mamma, vi har flera vita dagar pa rad nu faktiskt! Vi ska forsoka ta igen lite forlorad somn :)
det ar skont med ac pa rummet. TUMMEN UPP!


magnetic island

tonfisk, pasta, subway, glass, latte, mcdolnads, morotter, grillad kyckling, grot och bananer
jag langtar hem till riktig mat!
Jag ar trott pa snabbmaten.
Mammas och pappas flaskfilegryta och klyptpotatis vill jag ha. Hihi!
Nagon dag innan Emelie aker hem ska vi ata kangru :P

Kanns helt sjukt att Emelie ar hemma om en vecka.
Det har gatt sa sjuk fort!
But I have still six weeks left, just two in Australia.
And THEN I'm giong to NEW ZEELAND! :D weii!

Vi hors! Ta hand om er sweeties!
Kisses to you
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Peter

Fortfarande en halvmeter snö här.På lördag blir det hockey.FBK möter Skellefteå i semi.Ska bli kul.Sköt om dig.Kram från Pappa

2009-03-18 @ 10:56:05
Postat av: Ell

Avundsjuk? Mmmhm!



Ser att ni har det fint där borta, njut av värmen och av varandra!



Kräm

2009-03-18 @ 12:10:10
URL: http://strokingkittens.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hur varmt är det ungefär?

2009-03-18 @ 18:43:04
Postat av: Emma

hmm?! hur vamrt kan det vara. Runt 40-45 grader i skuggan. Idag har vi suttit i lagoonen hela dagen. Det enda som svalkar :P

2009-03-20 @ 06:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0