fredag 9 april

Tjena allihop!
Idag kom solen tillbaka till oss! I morse när vi vaknade snöade det för fullt. En halvtimme senare sken solen och himlen var klarblå. Där fick vi bevis på att vi är i fjället :) Förmiddagen blev jättefin med bra skidåkning och backar som höll länge tack vare minusgraderna inatt. Efter tre timmars skidåkning var vi hungriga och gick in på en ganska snabb lunch innan det bar ut i backarna igen. 
Idag blev det after ski på Utsikten med livband, öl och röj på dansgolvet. Det var svettigt vill jag lova, men ack så roligt!
Nu har vi precis landat i stugan efter en aktiv dag, jag är trött på det där sköna sättet :) Nu blir det snart fredagsmiddag, bastubad, kortspel och mys i soffan med godis och talang!
Jag fick låna Martins dator för en snabb update och lite uppladdning av bilder :)

en stärkande frukost med gröt, ägg, smörgås och juice är viktigt innan en dag i backen!
 
Lina och Julia är taggade för skidåkning!

Nordbackarna är de bästa :)

Specialen är en av våra favoriter :)

Västbacken på eftermiddagen idag..





På utsikten spelade livband :)

Pappi och mammi <3

Lina är på gång!

(Julia drack INTE öl, hon ville bara testa att hålla:P)

röj!!!!!

 Der var massa folk :)






Det var allt för idag!
Trevlig helg allihopa :)
Puss ♥

Emma.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh, vad mysigt ni verkar ha det. Jag vill också åka skidor och mysa i en stuga :)

2010-04-09 @ 22:54:01
URL: http://lovisaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0