måndag 19 april

Hej vänner ♥

Jag är fortfarande sjuk. Halsen och ögonen är värst, febern går lite upp och ner.
Jag har inte gjort något annat är jobbat och legat hemma i soffan i helgen. Jag är så uttråkad! Jag som skulle åkt till Karlstad imorgon. Som jag känner idag blir jag nog hemma :(

Jag roar mig med att leta lägenheter och titta på möbler och heminredning när jag ligger här i soffan :) Det ska bli så roligt att få en egen lägenhet att inreda. Jag och Julia ska bli sambos i Karlstad innan sommaren är slut nämligen. Jag har redan sett ut köksbord och stolar som jag ska köpa, en säng och även kollat runt på lite soffor. Sen ska det bli roligt att packa upp alla saker som jag samlat på mig genom åren till min första lägenhet. Det finns nog många saker som jag har glömt bort där :)

På mitt rum har jag bestämt mig för att jag ska ha en stor talva ovanför sängen. Först ville jag tapetsera en fotovägg, men eftersom jag inte vet hur länge jag blir kvar i lägenheten är det bättre att köpa en tavla som jag kan ta med mig när jag flyttar sen. Jag ska beställa från photowall.se och det finns hur mycket fina bilder som helst! Jag är inne på att ha ett djur ovanför sängen. Naturbilderna och stadsbilderna tycker jag skulle passa bättre i vardagsrummet. Men vilken djurbild ska jag ta? Jag tycker alla är jättefina ju!















Någon av de här bilderna kommer helt säkert sitta ovanför min säng i höst :)
Bilderna som följer nedan skulle jag vilja ha som fotovägg i framtiden!

















Visst är de snygga? :)
Jag ska jobba natt inatt, så nu ska jag svälja några alvedon och gå till jobbet, där förresten alla verkar vara lite småförkylda nu... det är väl något som går?

Emma.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker koalan! :)

2010-04-19 @ 14:28:14
URL: http://lovisaps.blogg.se/
Postat av: Julia

keep up the good job emmis! ;) tycker också koalan! <3

2010-04-19 @ 21:24:35
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0