måndag 5 april

Idre är sig likt. Jag älskar myset ♥

Även stugan är sig lik. Vi är helt slut efter en heldag i backen med strålande sol! Snart är det dags för tacos och sen blir det filmmys i stugan för hela slanten! Det är inte så mycket snö här uppe som jag förväntade mig, men backarna är näst intill perfekta. Det kan inte bli mycket bättre när solen skiner, det är någon plusgrad och backarna är nypistade. Förresten är det snö så jag klarar mig gott och väl, det är bara det att alla har pratat om "den enorma mängden snö här i Sverige" när jag varit borta så jag förväntade mig att få se hur mycket snö som helst när jag kom hem. Men det har jag inte fått. När jag inte fick det hemma trodde jag iallafall att jag skulle få se det här. Men det är som vanligt :)

Resan hit var otroligt trång. Mamma och pappa har lånat en sjusittsbil från Volvo eftersom vi har Jesper med oss, och jag fick sitta längst bak med all packning. Jag kunde inte röra mig en millimeter. Mysigt! Fyra timmar restid känns ändå ganska lagom. Jag tyckte det gick fort. Massa ny och bra musik i ipoden gör en hel del. Självklart stannade vi i Sälen och åt på den vanliga pizzerian som vi alltid gör. Jag tror de känner igen oss vid det här laget :)

babes <3

smakade den nya glassen. REKOMMENDERAS! :)

det var stålande sol när vi kom hit igår

och även i morse när vi åkte ut i backarna :)













julia och jesper på after ski




Efter en heldag med skidåkning svängde vi in på Charlies på after ski och tog en öl!
Imorgon blir det mer skidåkning och sen på kvällen har vi bokat bowlingbanan för att köra en match, haha :)
Nu ska jag hoppa in i bastun innan middagen.
Ha en bra kväll :)

Emma.


Kommentarer
Postat av: LysVikingen

Vilken härlig familjesemester! Bilderna talar sitt tydliga språk:-)

2010-04-05 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0