tisdag 27 april

Hej ♥

Idag är det den tjugosjunde vilket betyder löning och att pengarna från månadens slit trillade in på kontot. Därför passade det ju väldigt bra med en shoppingtur till Karlstad! Efter en halvtimmes övertid i morse cyklade jag hemåt, bytte om och fräschade till mig innan fröken Åkerlund kom och hämtade upp mig. Väl i stan mötte vi upp Ida som kom från universitetet och gav oss ut på klädjakt!
När det var dags för lunch plockade vi upp Micka på Vero Moda och gick sedan till Waynes. Vi satt på uteserveringen i solen och njöt! Det var riktigt härligt. Det är vår jag jag älskar det! :)
Jag har haft en mysig dag med mina vänner ♥

köpte skor, necessär, kofta, jeans och en sjal


Nu är jag ensam hemma och sitter i soffan och äter gröt till kvällsmat! Jag saknar Lina och Julia ♥

Imorgon bitti ska jag till Cia och klippa mig. Ska jag klippa lugg? Jag har bestutsångest!

Puss / Emma.

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig med! <3 men imorgon kommer jag hem! :D

2010-04-28 @ 21:37:53
Postat av: Julia

Jag saknar dig också ! :) <3

2010-04-28 @ 22:09:58
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0