onsdag 14 april

Tjo!
Jag har gjort mitt val. Det blev Hälsa-wellness och det känns jättebra :) Jag sökte socionom i andrahandsval och sedan lite kurser inom psykologi. Igår fick jag veta att även Malin, Erik och Robin ska flytta till Karlstad och börja på universitetet. Nu längtar jag ännu mer!
Igår fick jag äntligen umgås och prata ut riktigt med Idababy! Vi gick en långpromenad i det härliga vårvädret, backade scones och drack te, hade mysprat i soffan, såg "the holiday" och fixade Idas naglar. En riktigt bra tjejkväll som jag var i behov av ♥
Det var läskigt att sova ensam inatt... varför är jag så feg för?
Idag har jag fikat och åkt bil med Henrik, letat lägenheter, gått en promenad med mami och sunny och läst massor. Är inne på andra boken nu "När jag hör din röst". Jag älskar både filmerna och böckerna! De berör verkligen. New moon ger mig en klump i halsen och får mig att rysa, och jag gråter på slutet varje gång!
Det är en sån fin saga!



Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0