lägenhetsvisning

Nu är vi tillbaka hemma i soffan med en godispåse från bogart, redo för film :)
Det var roligt att vara på lägenhetsvisning. Vi tittade på fem stycken, alla i olika skick! Vi föll alla tre för samma, dock ska ju inte jag flytta in, men jag tyckte Lina och Martin gjorde ett bra val.
När vi var klara där åkte vi till en indisk restaurang och åt mat. Det var riktigt gott. Jag älskar Naanbröd :)
Det blev ingen långvarig vistelse i Karlstad. Efter middagen styrde vi resan hemåt igen, stannade till i Sunne och köpte godis på Bogart och nu slutar vi här hemma med mys i soffan!

fint kök :)

inglasad balkong

indisk middag




Trevlig helg mina vänner ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0