måndag 30 augusti

Hej ♥

Grattis till min älsakde lillasyster som fyller 20 idag!

Jag har haft en jättebra dag kan jag väl berätta. Efter första dagen känns det riktigt bra och jag har redan hunnit bekanta mig med lite nya klasskamrater. Det enda tråkiga är väl att vi inte har någon nollning! Känns som om alla andra studenter är ute och har kul just nu..
Själv håller jag på med att koppla sladdar och försöker få ihop ett hemmabiosystem jag som varit och köpt idag. Fick med en liten dator hem som inte funkar också. Än så länge har jag inte fått igång något, men vänta bara! :P

Blev födelsedagsmiddag för Lina på Nya Peking idag, mys :) 









Har fortfarande inte hittat min kamera.. så lånar mammas och pappas så länge!
Ska upp halv sju imorgon så ska försöka komma isäng snart. Imorgon väntar föreläsning hela dagen :P

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0