onsdag 25 augusti

Hej snyggingar ♥

Mamma drog med mig ut på blåbärsplockning i regnet i morse. Det var dåligt med bär i skogen, men vi fick nog ihop fem liter iallaffall. Bättre än inget :) Nu är fingrarna alldeles blåa och fina efter att jag rensat alla bär :P
Fick bli ett varmt och skönt bad när jag kom hem och sen kom Ida och Ellen på fika! Ellenbellen, vi kommer sakna dig när du drar till hället! Lillgumsan ♥
Har lyckats bli sjuk igen också. Ett par nysningar så var det igång, är helt genomförkyld nu! Mitt immunförsvar är inte på topp riktigt... Så därför ska jag åka till Per så han får ta hand om mig. Han har lovat godis :D hihi.

Ha en bra kväll :)

Emma.

Kommentarer
Postat av: ellen

Åhh vad jag kommer sakna er med! Men 2 veckor går fort ;) Krya på dej sötnos <3

2010-08-26 @ 10:09:44
URL: http://elloen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0