söndag 1 augusti

Tjoho ♥

Vilket röj det var igår! Skitkul förfest och massa dans och trängsel inne på kolsnäs!
Jag lyckades ramla och slå upp hela knät. Det var inte mitt fel för jag blev buttad. Men det var blod överallt så jag fick gå till sjukstugan och bli omplåstrad.
Jag hade väldigt roligt och träffade folk som jag inte sett på länge :)
Sen sov jag hos Berntsens inatt och jag vet inte vad det är med det där huset, men jag sover alltid så länge på morgonen där! Haha. Halv ett vaknade jag idag :S Jag var så sjukt trött när vi kom hem inatt och somnade på ett par sekunder. Och nu är jag ganska utsövd faktiskt :) 
Ikväll kommer tjejerna hit på scones och tekväll. Kommer bli mys :) Länge sen vi sågs allihopa också!
Bilder från igår får vänta tills jag har tid.

Ellen hade döpt sina apor på vinboxen. Söta?! haha.


Ha en fortsatt trevlig dag!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0