söndag 15 augusti

Hej ♥

Jag kom precis hem från Karlstad och nu äntligen har vi internet i huset igen!
Helgen har varit underbar och mysig! Jag, Ida och Ellen har legat och trängts i min säng inatt. Ida tror att hon äger sängen när hon sover. Ellen är inte så dålig hon heller. Mig knuffade dom ur!
På fredagen var det mys med Per och igår kom tjejerna ner. Vi gick till score, åt en bit mat och drack lite vin och öl. Sen kände vi för mys så vi köpte med en godispåse och gick hem till soffan :)
Idag har vi varit på Ikeashopping och jag har köpt min Tv-bänk som jag väntat på så länge!
Men nu har jag inte tid att sitta här. Ska byta om lite och åka ner till Sunne ju!
Ha en fin kväll och njut av detta underbara väder vi har just nu :)
Puss :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0