tisdag 17 augusti

Hallå ♥

Jag har haft en liten "ta dagen som den kommer-dag" idag. Astrid var här och åt frukost med oss under förmiddagen och sen åkte jag iväg till gymmet en sväng. Det blev ett ganska lugnt pass!
Jag handlade lite, beställde klipptid, var till Emma och provade och hämtade ut nya Mary Kay produkter och bakade morotskaka :)
Nu har jag och Lina precis ätit en mysmiddag bestående av räkor, stekt halloumi, melon och tomatsallad, kesoröra, turkisk yoghurt och ett riktigt gott nybakat bröd från Ica!








En sjuk och osminkad Lina (hon ville att jag skulle skriva ner det) Söt som tusan är du iallafall!


Nu drar vi till Idis på SYTYCD och tekväll!
Ha det fint ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0