lördag 11 december

Hejsan ♥

Kvällen igår var jättemysig och trevlig! Vi var på Länsmansgården i Sunne och fick äta av ett fantastiskt julbord :) Min favorit var dock dessertbordet och alla godsaker där! Hihi. Sen fick jag träffa Pelles och hans pappas alla arbetskamrater också! Haha, trevliga gubbar!
Idag hade vi en lång frukost i soffan innan vi skiljdes åt! Pelle drog till K-stad och jag till Haaster för lite reseplanering! Jag kan knappt tro det, men det är faktiskt endast två veckor tills vi åker till Thailand allihop! Det ska bli så underbart med lite sol och värme, och framför allt dykning! Det som inte är kul är att det inte kommer bli så mycket Pelle de veckorna bara :(
Nu sitter jag på jobbet med Linisen! Jag har jobbat sen fyra och slutar inte förrän fyra imorgon.
Hoppas ni har en trevlig lördagskväll mina vänner!

Bilder från sthlm som jag har snott :P hihi.

Love ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0