måndag 20 december

God morgon ♥

Jag har varit uppe ett tag! Hade en mysfrukost med Linis i soffan innan jag drog igång med plugget.
Den här boken är min vän idag :) iallafall fram till två! Då ska jag tillbadhuset och simma lite innan jag åker ner till Sunne. Jag och Pelle ska görs julgodis ikväll!!! Mmmmm :) 



Min uppgift är att skapa en psykologisk handlingsplan för att kunna utveckla mig själv inom ett område. Eftersom vi ska jobba med människor i framtiden är det meningen att vi ska börja jobba med oss själva först för att veta hur man går till väga. Te.x med skapa ett hälsofrämjande beteende.
Det här med att älta är något som de flesta är ganska bra på, och något som jag är expert på är att älta är beslut. Så vad jag ska försöka jobba med hos mig själv är att få bort min beslutsångest.
Så nu är det bara att sätta igång!
Kram på er.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0