onsdag 22 december

Hej sötnosar ♥
Shit, dagarna går verkligen fort! Jag kan inte förstå att det är dagen innan julafton imorgon, en dag som jag nästan gillar mer än julafton! Vi städar, klär granen, gör massa julgodis, fixar skinkan och spelar bingolotto och tjuvsmakar på julgodis, skinka mm till uppesittarkvällen! Det är verkligen tradition :)
Idag har dagen bara försvunnit! Jag har försökt plugga lite, städat mitt rum, tränat och lagat svärmors goda tacopaj till mamma och mina systrar. Blev lite julbak med mamsen sen också :)

Det är så fin text!


I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0