tisdag 7 december

Hallå ♥

Igår släppte våran kursledare så snällt bomben. Jag förstår inte riktigt varför hon inte gjorde det tidigare då det är såå mycket att skriva! Inte nog med en hemtenta, utan vi har ytterligare en över jul. Jag hade räknat med lite jullov, men får väl kanske stryka ett streck över det och ta med boken till thailand. Blä, känns som jag har mer än någonsin att göra just nu och jag längtar bara till slutat av januari tills allt är över!

Jag har bara haft en väldigt dålig dag idag.. jag har försökt plugga, men inte kommit någon vart alls. Inget funkar för mig och jag kommer inte in på databaserna. Allt bara krånglar och jag blir så less! Men, men jag tar nya tag imorgon! Kajsa och Sofie har varit här ikväll och piggat upp mig lite! Blev bara massa mys, te, skratt, prat och film. GILLA!

Helgen med Per i Stockholm var den bästa helgen på länge! Fredagen ängnades åt en promenad runt gamla stan och en middag på en härlig italiensk restaurang! Vi åt sååå god mat, satt och pratade läääänge och drack italiensk öl! På lördagen gick vi på stan och kikade, fikade mm... på kvällen hamnade vi på en jättemysig restaurang inne i stan. Per bjöd på oxfilé, vin, öl, glass och hjortron och fick med sig en rätt så full Emma hem till hotellet! Haha, urmysig kväll som inte kunde slutat bättre :)
På söndagen tog vi sovmorgon och åt en lång och underbar frukost på hotellet, låste in väskorna på stationen och åkte ut till skansen, där vi gick på julmarknad, tittade på djur, drack glögg och dansade runt granen! Vi fick riktigt med julstämning :)
Sammanfattningsvis var det en perfekt helg med massa kärlek, mys, mycket god mat, lyx på hotellet och inget stress alls! Men som alltid gick helgen alldeles för fort..
Blev endel bilder tagna också, men eftersom det är pelles kamera får jag nog fråga snällt först om får sno lite bilder. Om jag är riktigt snäll kanske jag får lägga ut någon här också! Vi får väl se :)

Nu ska jag sova! God natt med er :)

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0