onsdag 17 februari

Idag ar det min Johans fodelsedag! Och jag far inte vara dar och fira.. hoppas att du har en jattebra dag vannen!
Sjalv har jag tillbringat formiddagen pa den underbara stranden som finns har. Sanden skulle kunna jamforas med mjol. Och vattnet ar alldeles kristallklart! Det ar jattejattevarmt, sa jag tar en liten paus nu och svalkar mig inne pa ett internetcafe. Ska ga och ata lunch snart och sen ska jag mota upp Robin och Hannes fran Kho Tao. Ikvall blir det beachparty!





Lyckades sova hyffsat bra aven om musiken fortfarande dunkade i bott nar jag vaknade vid fem i morse. Hade bedbugs i sangen sa idag har jag flyttat vidare till ett annat guesthouse. Bra mycket fraschare! Drygt med massa bett som kliar nu...

Ha det bra allihopa!
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: mamsen

bedbugs? är det sandloppor? sitter och kollar på curling nu, finns så mycket spännande att se nu...hehe! men det gick inget bra för sverige på sprinten idag och anja vurpade riktigt otäckt i störtloppet:( puss och må så gott min älskade emma!

2010-02-18 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0