sondag 14 februari

Happy Valentine's day everyone!
Jag har nog haft min basta ever :)
Formiddagen bestod av lite plugg och slappa pa stranden med mina dykkompisar.
Efter lunch gav vi oss ut i baten for varat forsta oper water dive! Amazing :)
Kvallen igar var lyckad! Det kanns som om man ar i en enda stor familj har och vi har sa kul!
Killen i baren bjod mig pa flera goda drinkar fast han fick dissen nar han fragade om jag ville vara hans dejt idag. Haha :) Vi ar ett helt gang som ska ut och ata pa, enligt ryktet, den basta thairestaurangen pa on.
Trakigt for mig att jag ska ut och dyka klockan sju imorgon bitti. Jag maste avsta alkoholen och det ska tydligen vara riktigt med party ikvall. Men jag overlever nog! Jag kommer ma sa mycket battre an alla andra imorgon iaf...

baren


Paul gjorde goda drinkar till mig :)

dyka pa G :D


Borjade ladda upp lite bilder, men det gar alldeles for sakta sa that's it for today! I have to go :)
Hoppas ni har en supermysig alla ♥-dag alla underbara vanner dar hemma! Tanker pa er och saknar er!
Ta hand om er!
Love from Emma ♥

Kommentarer
Postat av: mamsen

Miss U!

2010-02-16 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0