torsdag 18 februari

Dagarna bara flygeer ivag och jag lever i min drom for tillfallet! Allt ar ju bara sa bra :)
Kho Phagnan bjuder inte pa daligt med party! Jag gick och lade mig sju i morse, om man nu kan kalla det ga och lagga sig for jag tror aldrig att jag riktigt somnade. Sa idag har verkligen varit en slappadag!
Vi tillbringade hela natten pa stranden. Det var fullt med glada manniskor och ett ihallade dunk fran basen hela natten. Vi dansade i den mjuka sanden, drack buckets, tittade pa stjarnorna och njot av studen, livet och varandra.
Idag blev det frukost pa stranden. Myyys! I like it :)
Timmarna som foljde lag vi under palmerna i skuggan och hade det bra. Vagorna var meterhoga idag och vi har dykt och badat massor. Det ar verkligen kul!

har stalls det upp for beachparty!

Jag hade min egen bucketsbar :)

glada killar

har leker de med elden, var imponerande!



hela natten sprutades det skum :)

dance dance dance!!!!

vila pa stranden

frukost

hannes

robin och jag

love it!




Men nu narmar sig min avresa harifran och aven ett farval som jag inte ser fram emot. Hannes och Robin ar verkligen tva harliga killar och jag kommer sakna dem mycket! Men jag ska ju till Berlin i sommar, sa vi kanske kan motas upp igen ganska snart :)
Vi ska iallafall ha en trevlig sista kvall tillsammans. Vet inte riktigt vad vi har for planer, men vi ska borja med middag sa far vi se vad som hander och vart vi hamnar sen!
Blir nog inte lika sent eller vad man sager som inatt, eftersom jag aker harifran klockan sex imorgon bitti. Sa det blir nog ganska lugnt!
Vi hors horrni :) Ha det sa bra!
with love ♥ / Emma

Kommentarer
Postat av: mischiee

Hej emmsan! :)

Tänk om man kunde få denna frukost varje dag du, + stranden och solen! vi saknar dig här hemma så vi får hoppas på att du kommer hem snart. ;)



Jag måste bara säga att du är sjukt modig, jag hade aldrig vågat även fast jag är sjuuuukt avis, jag vill oxå till thailand! :)



Ha det så bra så ses vi snart, jag ska krypa ner under duntäcket.. brr kallt!

Pussokram

2010-02-18 @ 20:19:00
URL: http://mischiee.blogg.se/
Postat av: Pappa

Märker du nåt att det är os?Vi har fått två guld Kalla o Ferry men Anja hon krachade i störtloppet.Sköt om dig.Puss o kram från Pappa

2010-02-18 @ 21:18:10
Postat av: Anonym

NJUT OCH LEV LIVET GUMMAN MIN :) miss yooooou! <3

2010-02-18 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0