lordag 27 februari

Hello everyone!
Nu har det gatt nagra dagar sen jag skrev sist. Vi har haft fullt upp och gjort massa kul :)
Phuket Fantasea show var verkligen en upplevelse. Nar vi kom dit fick vi ta del av den otroliga buffen i en av de storsta och vackraste restaurnager jag nagonsin sett! Det var all mat man kan tanka sig och sa himla gott! Sjalvklart orkade man inte smaka av allt, och det kandes lite trakigt. Men vi at tills vi nastan sprack och drack goda drinkar! Showen i sig var otrolig :) Vi var inte besvikna nar vi akte hem. Det var en fantastisk upplevelse!
Nasta dag blev en lang resdag. Det var meningen att vi skulle aka fran Phuket sju pa morgonen och vara i Phi Phi halv tio. Men pga massa forseningar mm sa kom vi inte dit forran halv tre pa eftermiddagen. Det var langa vantetider sa det var tur att vi hade varandra :)
Nar vi kom till Phi Phi letade vi reda pa ett stalle att bo pa och hamnade till slut mitt pa bargatan mellan bada stranderna. Vi alskar stallet allihopa! Det ar litet och mysigt. Stallet ar fullt av backpackers och ungdomar, stranden ar full av barer och strandpartyn, och overallt ar det massa sma gator med mysiga cafer och restauranger. Vi overvager natsan att stanna har hela nasta vecka och skippa Krabi. Folk sager att det ar mest aldre dar. Sa dit kanske man kan aka nar man blir 60? :)
Igar var vi ute pa en battur bland alla oar har runt omkring! Och vi ar verkilgen i paradiset nu. Stranderna ar bland det vackraste jag sett. Sanden ar vit som sno och vattnet helt kristallklart! Snorklingen som vi gjorde var fantastisk och jag ser verkligen fram emot dykningen har!
Inatt har vi partayat :) Vi provade pa lite olika barer och massa goda drinkar, traffade massa roligt folk och kort sammanfattat sa var det en helt perfekt kvall :) Som alla andra we ended up at the beach dancing!
Ar lite bakis idag...
Nu har jag suttit har i over en timme och laddat upp massa bilder fran de senaste dagarna. Lina och Elin ligger pa stranden sa jag ska ga och joina dem alldeles straxt. Vi ska mota upp lite engelskman som vi traffade igar, slappa pa stranden och sen ska vi ga upp till viewpoint med dem senare idag. Ikvall blir det nog party igen :)

drink pa hotellet innan Fantasea show

Min drink









ingangen till restaurangen

restaurangen utifran

inne i restaurangen

mina gulliga tjejer

i vantan pa baten...

pa baten

min och elins favvofrukt, guava ar saaaa gott!

snyggingar!

middag pa gatan



jag kopte tva nya klanningar for 100 kr :)

frukost















pavag till maya beach

pa maya beach

vi alskar det!

fina elin!

love you <3

det var sa harligt!



mjukaste sanden ever...









bamboo island var ocksa helt fantasktiskt (har hade vi linas undervattenskamera och tog med, sa jag har inga bilder fran sjalva on)



monkey beach

apa







elin och lina lar sig dricka ol :)

jag gillar det redan :)

tigerrakor direkt fran grillen



elin fick sin forsta bucket :)

skal!!!


Det var allt for idag! Vi forsatter och lever livet har och njuterav paradiset :)
Ha det jattebra sa hors vi snart igen!
Puss ♥ / Emma

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja det ser ju inte helt fel ut.Ha det bra allihop

2010-02-27 @ 06:49:06
Postat av: Ida

Ååå vad härligt det ser ut! Satt och sorterade mina thailandsbilder idag för att äntligen sätta in dem i albumet och när man läser sin blogg känns det som man är där igen. Ha det så underbart och hälsa Lina och Elin!

2010-02-27 @ 15:49:24
Postat av: Lovisa

Emma, ak inte till Krabi. Jag tycker ni ska satsa pa att stanna pa Phiphi. Har bara hort daligt om Krabi, tror inte riktigt det ar ert forum ;) Jag blir jatteasvundsjuk nar jag ser dina bilder. Nu aker jag hem om en dryg vecka.. USCH!



Kramar

2010-02-28 @ 04:29:37
URL: http://lovisaps.blogg.se/
Postat av: Erika

Guud man vill verkligen bara tillbaka nu när man ser att ni är där!!

Allting är ju SÅ underbart med phiphi och thailand... Går inte att beskriva om man inte uplevt det själv!

Ha en fortsatt bra resaaa!!

Stor kraaam// erika

2010-03-02 @ 16:58:21
Postat av: mischie

guuud va brun och fin du är emms! Jag önska jag kunde vara där nere i paradiset jag med, jäääävla snö här hemma!

2010-03-03 @ 18:41:16
Postat av: Julia

Gud, vilka härliga bilder, Emma! Hoppas att ni hade kul och att du har det skitbra där du är! Tycker att det är grymt ballt att du ger dig iväg på såna resor helt själv!



Ha det så bra!

Kram, Julia!

2010-03-25 @ 13:01:18
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0