fredag 15 januari

Hej mina vänner!

Det var ett tag sen jag skrev här.. jag har funderat lite då och då på om jag skulle börja igen, men bestämt mig för att låta bli. Men nu är det dags för en långresa igen och för att hålla er här hemma uppdaterade om allt som händer kommer jag skriva inlägg och lägga upp lite bilder när jag har tid och lust. Färhoppningsvis några gånger i veckan! Som ni ser så har jag ingen riktig bloggdesign än, men det är påväg. Min goa Julia ska fixa det <3

Veckan som gått har varit jobbig och jag längtar verkligen efter att få komma härifrån. Jag är trött på allt! Jag behöver komma i andra tankar, träffa lite nytt folk, ha roligt och få nya upplevelser och erfarenheter.
Det ska bli underbart med sol och värme igen. Jag är verkligen ingen vintermänniska! Kunde jag spara på livet skulle jag gå i ide och sova bort vintern och komma fram igen när ljuset och värmen kom tillbaka :) tyvvärr så går ju inte det. Därför flyr jag utomlands i två månader!

Resrutten ser ut såhär: 
Hong Kong 25/1 - 31/1
Backpacking i Thailand och Malaysia 31/1 - 8/3
Bali 8/3 - 26/3

Mormor fyller 70 på söndag och det firade vi med en tre-rättersmiddag på Sahlströmsgården under kvällen. Helt underbart god mat var det! Mormor, morfar, barn och barnbarn var samlade. Verkligen en lyckad kväll! Tack :)
 


mormor



Julia och Jesper



Jag och mormor



Morfar och Alex









Mormor, morfar, barn och barnbarn

I helgen ska jag bara njuta av underbara vänners sällskap!
Imorgon väntar en stor överraskning för en viss liten tjej :)
Hoppas ni har en bra fredagskväll!
/ Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0