söndag 24 januari

Det är ganska rörigt i mitt huvud just nu. Hjärnan går på högvarv och jag känner mig aningen stressad..
Tåget går från Torsby kvart över tre och kvällen idag kommer jag tillbringa hemma hos Josefin i Karlstad med mina goa, efterlängtade tjejer! Jag åker vidare från Karlstad till Arlanda vid åtta imorgon! Kanske hinner uppdatera en sabbis innan flyget går, om inte så flyger jag vid tre och kommer inte till Hong Kong förrän på tisdag kväll lokal tid :) Har checkat vädret på alla flygplatser och det verkar inte som om det kommer bli några förseningar eller inställda flyg p.g.a. snöoväder iallafall.. :)
Ha det jättebra här hemma mina vänner!
Jag kommer sakna er och tänka på er ofta ♥
/ Emma.

här kommer lite bilder från kvällen igår! Mys vare ♥






Kommentarer
Postat av: elsa

Åh ha det UNDERBART nu Emma! Det är så coolt att du ska ut och resa igen på egen hand :) Kramar!

2010-01-24 @ 15:50:39
URL: http://elsa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0