torsdag 21 januari

Inatt gör jag mitt sista arbetspass innan resan. Jag har jobbat sen två idag och slutar tio imorgon.
Ska bli så skönt att vara ledig, men gud vad jag kommer sakna mina goa arbetskamrater ♥
Jag hade sovmorgon idag! Känner av magkatarr så jag passade på att vila lite extra. Jag har väldigt lätt för att stressa upp mig, och just nu känns det som jag tusen miljoner saker att göra och komma ihåg. Därför, efter att ha hämtat ut mina utländska valutor på banken, åkte jag hem till Ida på en kopp kokoste. Vi mös ner oss i soffan och satt och pratade. Min Ida är bäst i alla lägen ♥
När jag kom hem tillbaka låg ett paket och väntade på mig! Det var från världens sötaste Josefin. TACK! ♥
Idag kommer Lina hem, men vi ses inte förrän imorgon. Åh, vad jag saknar min syster, eller båda två!
Jullan kommer hem imorgon hon också. Då blie myyys!
Nu säger jag tack för idag. God natt med er :)
/Emma.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kommer att sakna dej med! =) <3

2010-01-22 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0