lördag 10 maj

Hey ♥

Jag är hemma från stan igen! Jag har haft en grym utekväll med goa vänner och en underbar solskensdag med fika på stan, ett dopp i det blå, lite stek i solen, tacos och massa mysprat :) Jag älskar att vara i stan! Och det kommer bli sååå mycket mer av det nu snart! 

När jag kom hem tog jag med mig mina fina systrar på picknick vid ångrike. Myspys i solnedgången med världens bästaste Linis och Jullis :) GILLA!!! 


babe <3

Ooooooh!

kasta och fånga vindruva i munnen :P den är påväg ner!!! haha

solnedgång över kolsberg!


När solen gått ner åkte vi hem. Jag tog en varm dusch och kröp sedan ner i sängen. Blev inte måna timmars sömn inatt så jag är lite trött! Ska upp och jobba ett tolvtimmarspass imorgon också...
Lägger upp lite bilder från helgen imorgon!
Ha en fortsatt bra kväll. Puss!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0