måndag 19 juli

Hej vänner ♥

Jag har landat hemma igen efter vistelsen i Karlstad. Robin och Pontus som jag träffade på Bali anlände tillsammans med Micke igår eftermiddag och stannde hos mig och Julia över natten. Åh, vad roligt det var att se dem igen :D Vi gjorde tacopaj, åt, pratade, skrattade, såg på lite film, åt massa godis och popcorn och spelade kort. Idag har jag visat dem på stan! Om två veckor åker jag ner till Uppsala för att hälsa på. Så jag får snart träffa dem igen :)

Robin, Micke och Pontus

filmtajm :)

plump var det som gällde

och det blev många plumpar.. haha

pontus var lite rolig

turistbild på stora torget :P haha

italiensk glass är det godaste som finns! kokosglassen måste ni prova!!!!




Jag och Julia sov i min nya säng inatt också för första gången. Jag sov som en liten prinsessa! Hur skönt som helst. Min säng är nog det bästa i hela lägenheten. Och så har jag världens gosigaste täcke :P hihi.
Nu är det middagsdags här hemma!
Ha en bra kväll sötnosar :)

Emma.


Kommentarer
Postat av: Ida

ååå har ni flyttat in nu??? Då måste vi försöka ses ngn gång. Blir så avundsjuk på alla er mysträffar =)

2010-07-19 @ 20:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0