22:22

Hola ♥

Hoppas att ni haft en bra helg mina vänner!
Vilken mörk, varm, klibbig, åskig och regnig dag det har varit! Inget jag trodde när jag vaknade i morse när solen strålade och himlen var så blå. Men det ändrades ju ganska snabbt.. fast det är ganska skönt med sånna dagar emellanåt tycker jag :) Jag kallar dem inomhusmysdagar! Så fruktansvärt varmt på jobbet bara. 30 grader i lägenheten! Inge skönt, man vill bara slänga av sig alla kläder och ta en kall dusch :P vilket jag gjorde nu när jag kom hem! Mitt rum är dock minst lika varmt och här ska jag sova sen.. Fast jag har ju en fläkt och kan vara nakenfis om jag vill. Haha!
Imorgon jobbar jag mellan tio och halv tre, sen är jag ledig en hel vecka! Yeeey! :D

Här kommer lite bilder från helgen! Som vanligt är det massa bilder från förfesten, men inga från utestället, som denna gånger var Koriander. Kul ställe, med mycket folk och dålig musik! haha :P

Kristin öppnar paket :)

Kristin och Mi :)

Killarna :)

Efterrätt a la Kristin! Undernara jordgubbar, kladdkaka och mumsig vaniljglass!

Alex och Mis bäbis :)

Hnerik och Martin var sugna :)

Alex, Henrik och Kristin mumsar :P

Här har spelat kommit fram :)

roliga gester...

och mycket skratt!!!

och sen lite twister :P



jorgubbe och min goa joss <3

cyklade in till stan :P

skål sa mi och kristin! haha.

fika på waynes med per och victor :)

sol och bad på orrholmen!

stiiin <3


Tack för den helgen mina kära ♥
Och sov så gott nu allihopa!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0