fredag 16 juli

Hej ♥

Jag är hemma ikväll och känner bara för att ta det lugnt. Är chaffis åt mor och far så jag har köpt lite godis, passionsfrukt och proviva och ska se twilight och new moon och försöka hålla mig vaken ett tag nu :)
Jag har tränat hårt idag. Jag sprang i skogen och det var så himla skönt! Annars har det bara varit mys :)
Lägger upp lite bilder på lägenheten nu. De är Julias allihopa som jag har snott! Det är som sagt inte riktigt klart än, men det är på god väg iallafall!
 
kaos i köket

vardagsrummet

glasspaus i solen

jullans rum







toaletten


Mitt rum :) här saknas en hylla med texten "carpe diem" ovanför sängen, blommor i fönstret, plus att tavlorna och speglarna inte sitter uppe än!







Min nya tv! Tvbänken som jag sett ut var slut, och även så matsalgruppen. Så det får vänta och stå lite halvfärdigt i vardagsrummet så länge!


Hallen

vardagsrummet!

mysplats :)

vitrinskåpet!

köket








Japp! Det var det :)
Jag pratade just med Pontus! På söndag kommer Uppsalakillarna från Bali och hälsar på mig i Karlstad! Åh, vad roligt det ska bli att se dem igen. Jag längtar! Tänk att det har gått fyra månader redan...

Nu är det filmtajm! Ha en mysig fredag mina söta vänner :)

Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser jätte fint ut!

2010-07-16 @ 23:32:57
Postat av: mischiee

men åååh va fint :)

2010-07-19 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0