Beck - levande begravd

Hej ♥

Min hals gör jätteont och jag känner mig febrig! Bajs... jag vill inte vara sjuk nu när det är midsommar och allt!
Jag och Jullan åkte på bio istället för picknick. Det blåste så mycket och vi tyckte att det var onödigt att vara ute i blåsten och bli ännu sjukare så vi sjönk därför ner i de mjuka stolarna i biosalongen och tittade på Beck - levande begravd. Tjejen brevid mig och Julia var lite knäpp. Hon satt och gapskrattade när vi satt och höll för ögonen och nästan kissade ner oss. Det var jättespännande! En bra film med andra ord :)
Efter bion åkte vi till mormor och morfar och hälsade på. Kusinerna var där så vi fick även träffa dem lite!

Nej, nu vankas det "So you think you can dance"

Rachel Girmas audition igår var så himla bra! Hon blev uttagen till Os i rytmisk gymnastik, men skadade foten och kunde inte vara med. Nu satsar hon på dansen efter att ha dansat i två veckor!



Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0