fredag 11 juni

Hejsan ♥

Så jäkla tråkigt väder ute! Jag tycker synd om studenterna.. Himmlen har spytt ut regn hela dagen!
Men det var vi många som trotsade ändå. Klockan ett idag sprang årets studenter ut från Stjerneskolan och vi stod på plats och tog emot våran mors kära kusin Viktor!
Det var ett nöje att sedan se alla flak åka runt på Torsby med skrikande, fulla ungdomar, lyckliga över dagen!
Sen blev det en lång och mysig fika på Lustgården :)

Viktor

Hannah och Ida

Ellen, Henrik, Annelie och Sofia

Julia på Lustgården


Idag gjorde jag världens godaste hembakade pizza till middag! Mmmm ♥
Om en timme börjar jag att jobba. Jag skulle hellre bara krypa ner under täcket och se en bra film.. min lediga vecka gick alldeles fort!
Jag slutar vid femtiden imorgon eftermiddag och på kvällen blir det eventuellt kolsnäs!

Trevlig helg!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0