måndag 28 juni

Hej vänner ♥

Jag mår aningen bättre idag. Hoppas det går mot rätt håll nu :) Jag borde egentligen inte ha jobbat.. men det finns ju inga vikarier på det här stället, så vad ska man göra? Vi har haft en riktigt bra dag här ändå och det är skönt! Jag slutar tio imorgon och sen är jag ledig i två dagar. Ska bli så himla skönt att vila lite :)
På torsdag är det första juli och det innebär att jag och Julia får nyckeln till våran lägenhet. Jag jobbar dock tors och fre, men om det är möjligt tänkte vi åka dit på lördag och hämta den! Ska ringa och kolla det imorgon :)
Ska även åka och kika på lite möbler hade vi tänkt. Jag har hittat en matsalsgrupp på EM som jag har fastnat för. Men först måste jag in i lägenheten och kolla hur det blev efter renoveringen, för när vi var där och tittade var inget gjort! Åh, jag längtar! Det ska bli så spännande :) Jag är ledig hela vecka 28 och då ska det flyttas in minsann :D

Köket är ganska litet så där ska vi bara ha ett barbord med stolar och istället ha en större matsalsgrupp i det stora vardagsrummet. Och det här skulle bli bra där :)
Jag önskar att jag var ledig och frisk och kunde vara ute och njuta av den underbara kvällen just nu! Älska sommar :)

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0