onsdag 16 juni

Tjo ♥

Att få vakna upp till strålande solsken och en klarblå himmel är något av det bästa som finns! Jag slutade tio i morse och då drog jag och Lina iväg till Brevika med desamma!
Vi stekte i solen, lyssnade på Winnerbäck, pratade om framtiden och njöt av en god lunch på restaurangen!

Älskar dig <3

Brevika

Brevika

Linaälskling!



Ceasarsallad till lunch!

Lina åt pasta carbonara :)

fin i håret! haha.


Hade tänkt bada idag. Men det var alldeles för kallt faktiskt!

Om två veckor får vi flytta in i lägenheten, så jag ska börja se över alla mina sparade saker och tömma byrån som jag ska måla om nu! Ikväll blir det Friskis med mina systrar!
Vi hörs!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0