onsdag 2 juni

Hola ♥

Hoppas allt är bra med er?! :)
Jag har haft fullt upp hela dagen! Jag slutade nio i morse och åkte ner till gymmet och tränade en timme. När jag kom hem var det strömlöst och svart i hela huset. Så jag drog igång och packade lite eftersom jag jobbar hela dagen imorgon och åker sen på fredag. Jag kanske inte har sagt det, men jag ska ner till Skövde och hälsa på Lovisa i helgen. Det kommer bli grymt!
Hann med en timme i solen också innan det blev dags att cykla iväg till jobbet igen!
Eftermiddagen rullade på och vi sysselsatte oss med att dammsuga, putsa fönster, dammtorka, laga mat och pyssla med diverse småsaker. Det är skönt att ha något att pyssla med. Jag blir så rastlös annars :)
Nu är jag hemma igen och det ska bli skönt att sova i min egen säng inatt!

Hämtade fjärde boken om Bella och Edward ♥ idag också. Som jag har längtat! Nu kan jag droga ner mig lite mer i den fina kärlekssagan :)



Ha en mysig kväll mina vänner!
Jag börjar sju igen imorgon så jag ska snart krypa ner i sängen och få min välbehövda skönhetssömn :)

Puss ♥

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0