onsdag 23 juni

Hej sötisar ♥

Hur mår ni?
Det blev inte riktigt som planerat idag. Mamma ville ha hjälp med att storhandla, så när jag slutade i morse bar det av ner till Konsum och Ica istället för till stranden. Och jag förstår att hon vill ha hjälp! Att storhandla till sex personer är ett jobb i sig och tar sin lilla tid :) Jag passade även på att handla inför midsommar jag också då vi ska ha grillgnytkalas här hemma hos mig! På systemet blev det några Corona och en flaska Bacardi superior. Jag ska nämligen grogga och har inhandlat ingredienser till strawberry daiquiris och mojitos! Hihi.
Jag var hemma igen runt halv ett och då åkte jag iväg till Lysvik för att träffa Idis en stund! Mys i solen ♥





Ikväll är det Friskis, men jag och Jullan får skippa det eftersom vi är sjuka båda två. Vi tänker istället ta vara på det fina vädret och åka iväg på en picknick och ha det mys i solnedgången istället!
Nu ska jag göra Chili con carne :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0