söndag 20 juni

Hej ♥

Jag är hemma igen efter en kanonhelg! Jag har precis lagt mig tillrätta i soffan med Lina och Julia för att se lite One tree hill :)
Tältningen blev lyckad även om det spöregnade hela natten. Och jag kan ju informera er om att jag frös inte ens om en liten tå. Jag låg och trängdes med Micka och Sebba och sov jätteskönt :P De få timmarna vi sov.. haha!
Eftermiddagen och kvällen ägnades åt tältuppsättning, fiske, grillning, vin, spel och spökhistorier i trevligt sällskap!
Idag blev det en slapp och skön förmiddag med en lång frukost, ihoppackande och lite yatzy. Blev grillning med familjen när jag kom hem och sen tekväll och mys hos fröken Skoog!


lunch och lite mys i solen!

sötellis <3

knep och knåp :P

teamwork

mer teamwork!

ännu mera teamwork! :)

woala! Done :D

sebba och gugge

mina fina flickor <3

fiskning

grill på g!

ni är bäst <3

mat!

när knotten tog över gick vi in och spelade spel :P här pågår vilda gester!

tjejerna utmanade killarna i TP

sovdags!



lite yatzyspel...


Imorgon börjar allvaret igen! Efter två sköna veckor med ledighet är det dags att jobba lite. 72 timmar står på schemat den här veckan! Kulkul....
Jag är iallafall ledig midsommar! Weiiii :)

Hoppas ni haft en trevlig helg mina vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0