tisdag 29 juni

Ciao ♥

Jag håller på att slå ett nytt rekord, i att nysa! Nej, men seriöst, hur många gånger kan man nysa på en dag egentligen? :P Jag är nog uppe i minst ett par hundra...
Men jag mår mycket bättre idag! Den där tunga huvudvärken som suttit i, i flera dagar var borta när jag vaknade i morse :) Och på vädret hade de lovat rekordvärme och fint väder så jag och Jullan packade strandväskan och åkte iväg till Pankland. Men det var vaken varmt eller sol. Helt plötsligt var det moln och blåste jättekallt.





Vi blev inte så långvariga. Jag tog en varm dusch när vi kom hem istället och åkte iväg på veckohandling! Mamma är i Norge den här veckan så jag får ta hand om allt sånt då :)
Nu ska jag laga mat och sen iväg och fika med Linnea.
Senare ikväll blir det te och so you think you can dance hos fröken åkerlundis!

Jag har bytt pass så jag jobbar hela dagen imorgon itället för på torsdag. Jag och Jullan åker ner till Karlstad då och hämtar nyckeln, kikar på möbler och shoppar lite! :)
Ha en bra kväll mina vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0