söndag 13 juni

Hej vänner ♥

Hur mår ni idag?
Jag mår nog bättre än vad jag egentligen förtjänar :) Hela familjen ligger i soffan, myser och ser på film! Det är myssöndag på hög nivå det :) 
Kvällen igår slog mina förväntningar med hästlängder och trots det tråkiga vädret blev det en riktigt rolig kväll med vännerna att minnas!
Jag jobbade fram till fem, och drog sedan iväg till Lollo med tjejerna på förfest bestående av grill, groggar, musiiiik, tropiska frukter, chips, ölspel, prat, skratt och massa dans och flams! 
Hoffmaestro och Kolsnäs var så värt! Det var mycket folk och jag hade jättekul :)

Lägger upp lite bilder från kvällen!
 
Jossa fixar frukt!

älsklingar!

se glada ut då?!

Lollo var grillmästare!

Maat!

Snosan <3

Fina <3

Linisfinis och jag <3

weiii!

ölspel, suuug kortet!

hur fick du den i pannan elin? :P haha.

och jossa?

shot på g!



taggad Elin :D

Hoffmaestro!


Det är meningen att solen ska komma fram i eftermiddag! Tills dess blir det inget annat än myspys här hemma med bästa systrarna :) hihi.

Ha en bra dag!

Emma.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh snosis tack själv för en toppenkväll!

2010-06-13 @ 13:27:04
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0