torsdag 3 juni

Hej vänner ♥

Jag jobbade mellan sju och nio i morse. Härligt att komma upp på morgonen när vädret är så fint :) Var ju ledig några timmar sen så jag, Lina och mamma gick en promenad och sen tog vi med oss Gabbi och åkte till stranden en sväng! Så himla härligt! Vattnet var dock på tok för kallt för att bada i, men jag doppade iallafall fötterna :P haha.

steeek!

mamma fegade inte som vissa andra, utan tog årets första dopp!

lina tyckte också att det var kallt!

bullar och saft :)

jag njöt på strandkanten :D

lina var på bråkhumör och utmanade mamma i brottningsmatch :P

först såg det ut som om mamma skulle vinna....

men sen fick lina övertag....

och Tadaaa, Lina vann!


Jag började jobba igen klockan två så det blev bara ett par timmar på stranden...
Jag har jobbat väldigt mycket den senaste veckan och nu är jag långledig i över en vecka! Det ska bli underbart, även om det har varit väldigt bra på jobbet ett tag nu. Att få se en annan människa utvecklas, må bra och skratta får mig att må bra! Att uppleva positiva förändringar och och få vara med att hjälpa en person på vägen i livet är mycket värdefullt!

Efter jobbet åkte jag bort till Ida och drack te och pratade bort tid med henne och Micka ♥

Nu håller jag på att packa det sista inför imorgon och sen ska jag sova och njuta av tanken att jag inte behöver ställa någon klocka. Jag kan sova ända tills jag vaknar imorgon!

Sov så gott ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0