19:29

Tjo ♥

Idag kan jag inte påstå att jag har gjort mycket, vilket var preciiis vad jag planerade :) Jag känner mig inte alls pigg, så vila är nog vad jag behöver, även om jag har sjukt tråkigt och mycket hellre skulle göra något annat. Jag åkte iallafall till Michie på lite fika med henne och Hannah. Kokoste är grejer det <3
Michiiie är en ängel också! Hon ska hämta ut nyckeln till lägenheten åt mig imorgon! Weiii :) Jag och Jullan ska dit på lördag nu istället!
För övrigt så har jag pysslat lite med fotoalbum, läst, skrivit lite och sett på Moulin Rouge. Jag har även stekt pannkakor och kokat ihop en broccoli- och ostsoppa och bjudit Julia och minstingen Berntsen på :)

Moulin Rouge var det ja... Bra film!
Hur fin är inte den här sången? Okej, lite småsnuskigt i början, men SEN?!

 

Nu känner jag för att tappa upp ett varmt bad och leka lite spa innan det är dags för kvällens avsnitt av So you think you can dance!
Imorgon väntar jobb heeela dagen!
Vi hörs :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0