måndag 7 juni

Hej vänner ♥

Hoppas ni haft en bra helg!
Min har varit jättekul och mysig. Jag har träffat massa goa tjejer och njutit av underbart solsken och härligt sällskap! 
När jag anlände i Skövde i fredags hämtade Lovisa och Sofia upp mig på stationen. De hade med sig picknickkorg och filt så vi tillbringade kvällen med en mysig picknick i solen. Efter solnedgången gick vi hem till Lovisa och pratade bort flera timmar innan det blev dags att krypa i säng. Jättebra att vi avslutade samtalet med massa spökprat! Usch, usch! Jag tror ju inte på sånt!
Lördagen bjöd på ännu mera solsken och efter en lång frukost gick jag och Lovisa in till stan och kikade. Blev ett besök på systemet, glass och prat i solen samtigt som vi underhöll oss med att titta på folk! Mysig dag..
Efter dusch och allt sånt kom Amanda och vi frossade i tacos innan det anlände en hel hög till med tjejer och det var dags för förfest!
Det var jättetrevligt och efter några timmar åkte vi till Skara för att lyssna och se på Hoffmaestro. De var skitbra! Bra drag. Vi stod längst fram, men efter att nästan blivit ihjältrampade flyttade vi bak en aning, och det var minst lika bra det! :) Kvällen var så värd!
Söndagen ägnades åt en lång sovmorgon och en mysig frukost med Lovisa och Amanda. Sen gick jag och Lovisa hem till Johanna och hjälpte henne med sminket inför balen. Så sen var det dags att se när studenterna intog röda mattan i fina balklänningar och kostymer! Alla var jättefina :)
Sen var det dags för mig att hoppa på bussen hem!
Tack för allt tjejer! Det har varit jättekul :)

Lovisa, Sofia och Amanda på picknick

Lovisa testar nya Ben & Jerry's glassen!



Torget i Skövde

Torget

tacos

Sanna, Isabelle och Elin

Lovisa och Sanna

Jag och Amanda



Amanda, jag och Elin

igen

Amanda, Elin och Lovisa

mot Skara!

Lovisa hade biljetter :P

det var fest i bilen!!!

Paulina sjöng som bara den!

söta du!

snygging Lovisa!

ett åk i kanan :P

Fina tjejer!

Klara och Amanda

Jag och sötLovisa!

taggade tjejer!

Dj Nino :)

Hoffmaestro!

Hoffmaestro!

tjejer på bal!

Johanna och hennes baldejt!


Japp, det var allt för den här helgen :)
Nu ska jag umgås med mina systrar!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0