torsdag 10 juni

God morgon ♥

Hoppas ni sovit gott :)
Här kommer lite bilder från balen igår!

Erik och Micka kom i snygg bil :)

Fiiiiina!

Stiliga killar!

Erik och Micka

Maja och Henrik var också fina!

Sofia och Johan!

Munk :P

Emma och Bulan!

Sara och hennes dejt!

Kalle och hans dejt!

fint folk :)

fint folk :)

fint folk :)

Jonas och Erik!

Jenny och Micka :)


Efter balen hängde jag på Ninni och gänget till Strandcafét!
Vilken underbar sommarkväll det var :)


Helen och Ninnigumman :)

Johanna och Hannes var också där och frossade i räkor :P


Japp! Det var bilderna från igår.. visst var alla fina?! Själv stod jag i mina vanliga jeans och ett linne och drömde mig tillbaka två år bakåt i tiden! Fan vad jag saknar det alltså. Det finns så många bra minnen! Studenttiden var verkligen en underbar och galen tid :)

Idag blir det gymmet en sista gång innan det håller sommarstängt till efter midsommar. Sen ska jag till jobbet på personalmöte och äta smörgåstårta :)
Hejsvejs!!!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0