Fredag 26 mars

Nu har jag landat efter en lååång flygresa! Nu är det bara bussen till Karlstad jag väntar på...
Jag är så himla trött och vill bara ha en säng att lägga mig i för tillfället, men jag har fortfarande sju timmar kvar tills jag anländer i Karlstad. Jag har rest i sammanlagt 28 timmar sen jag lämnade Bali. Eftersom jag reste så sent på kvällen innebär det att jag är inne på andra natten utan sömn nu. Ni som känner mig vet att jag har väldigt svårt för att sova om jag inte får ligga bekvämt i en säng. Jag somnar ALDRIG sittande hur trött jag än är. Jag har verkligen försökt, men jag har inte ens slumrat till...
Det värker i hela kroppen. Hur kan man få träningsvärk av att bara sitta still? Jag fattar inte. Mina vader gör SKITONT! Fy fan vad jobbigt det är att flyga långt alltså! Men det är väl värt det i slutändan... Jag har iallafall blivit serverad väldigt god mat på hela flygresan :)
Flygplatsen i Doha sög. Eller det är inget ställe man vill tillbringa tio timmar på iallafall. Det fanns nada och göra och tiden gick så sjuuukt sakta. Jag försökte sova när jag kom dit. De hade ett "quiet room" med lite sittplatser, men det var alldeles för obekvämt för mig + att folk inte fattade att de skulle vara tysta, så jag fick då ingen sömn :P
På flyget kunde jag iallafall roa mig med filmtittande och att äta. De serverar mat hela tiden.. det är det enda de gör typ. Så fort en måltid är över börjar de med nästa. Det är ingen risk att man svälter iallafall!
Nu sitter jag och tuggar på mitt favorittuggummi extra lemon som jag längtat såå mycket efter! GOTT :)
Två timmar kvar tills tåget går. Jag är trött på att vänta. Tråk!
Men jag ska ring Idisen och prata bort lite tid nu ♥
ha en bra fredagskväll :)

Emma.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, ååå. Extra lemon!!!! Å jag var med första gången du smakade det..

2010-04-04 @ 17:03:56
URL: http://lovisaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0